אני לוקח את האחריות למחדל בעיריה, פורום ה-16 ממשיך

חברי לסיעה, מיכאל מלכיאלי נעדר מההצבעה והסביר גם לי בשיחה איתו, מה גרם לחוסר ההבנה בשעת ההצבעה, אני בוחר להאמין לו, מדובר בבן תורה אמיתי שפועל למען הציבור ולמען התורה והשבת וקדושת ירושלים
נחמיאל סבן 2 Comment on אני לוקח את האחריות למחדל בעיריה, פורום ה-16 ממשיך

"מוזר שדווקא מי שהיום הוטרד מה'שערוריה' בהעדרות מההצבעה הוא זה שסייע לבחירת ראש העיר, ומי שבהצבעה על הספורטק למד בחברותא ובניגוד ל'עץ' שהוא מנופף בו הצביע בעד העברת כספים לגיוס חרדים"

חברי לסיעה, מיכאל מלכיאלי נעדר מההצבעה והסביר גם לי בשיחה איתו, מה גרם לחוסר ההבנה בשעת ההצבעה, אני בוחר להאמין לו, מדובר בבן תורה אמיתי שפועל למען הציבור ולמען התורה והשבת וקדושת ירושלים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום בוועדה המקומית לתכנון ובניה ירושלים, החלטה להמלצה לוועדה המחוזית בירושלים לשנות את התב"ע במתחם התחנה בירושלים לשטחי מסחר ובילוי.

במידה והחלטה זו היתה יורדת מסדר היום, מתחם התחנה היה הופך להיות אסור במסחר ובילוי, מה שהיה גורם להפחתת חילולי השבת בירושלים.

חברי לסיעה, מיכאל מלכיאלי נעדר מההצבעה והסביר גם לי בשיחה איתו, מה גרם לחוסר ההבנה בשעת ההצבעה, אני בוחר להאמין לו, מדובר בבן תורה אמיתי שפועל למען הציבור ולמען התורה והשבת וקדושת ירושלים.

אבל יש כאן מספר דברים שצריכים לדעת במצב המורכב הזה.

1. הכוח החרדי בוועדה נקבע לפי מפתח שרירותי שנקבע בלשכת ראש העיר (אם היה פרופורציונאלי ותקין, לא היה מיעוט חרדי בוועדה ולא היינו נאלצים להתמודד בסיטואציות כאלו). מוזר שדווקא מי שהיום הוטרד מה'שערוריה' בהעדרות מההצבעה הוא זה שסייע לבחירת ראש העיר, ומי שבהצבעה על הספורטק למד בחברותא ובניגוד ל'עץ' שהוא מנופף בו הצביע בעד העברת כספים לגיוס חרדים.

2. האתגר כרגע עובר לועדה המחוזית ירושלים שם ישנם נציגים לסיעת בני תורה, ואגודת ישראל.

3. כמי שהוביל את פורום ה-16, אני באופן אישי לוקח אחריות לבחון תהליכים מסוג זה ולעמוד עם יד על הדופק לוודא שבנושאים הנוגעים לקדושתה של ירושלים יופיעו נציגי שס הרלוונטיים לדיון.

המלחמה בפורום ה 16 ומה שקרה שמוביל ל'חגיגה' בלשכת ראש העיר ואצל יועציו, מוכיחות את נחיצותו של פורום ה16 וחיזוקו בכל דרך ובעזרת ה' נעשה ונצליח.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    איך זה מצחיק שכל פעם שיש בעיה מפילים על מפלגת עץ. מה הקשר? ואני בכלל שסניק.

  2. 1

    ש"ס וג' גרמו לחילון ירושלים בכך שהם לא תמכו במועמד החרדי היחיד הרב חיים אפשטיין שהתמודד לראשות העיר בגיבויים של גדולי ישראל ובראשם מרן הרב אויערבאך.

    ש"ס וג' הם גם אלו שתמכו בנתנייהו אוהד הרפורמים ויוזם הקיצוצים.
    כמו"כ תמכו בהכרה ברפורמים

    סיעות שס וג' תמכו מתקציבים לגיוס חרדים.
    בני תורה. לא היו נוכחים בשעת ההצבעה על סעיף זה מכיון שלא היו מודעים לו.